7 Ocak 2012 Cumartesi

VEEEEE........

VE tüm ayarlar tamam blogumu düzenledim sayfa oluşturup kenarları düzelttim,renkleri seçtim... RENKLER.....birşeyler içime sinmedi aslında kırmızıyı severim siyahda üstünde hoş durdu diye seçtim....oysaki anlamı olması gerekirdi fenk sui yada kuantuma göre seçmeliydim belki...yada ugurlu rengim olmalıydı zemindeki....ama ben inanmıyorum böle şeylere yada inanıyorum sahi ben neye inanıyorum....kafam inanç karmaşasıyla dolu bu günlerde neye inanıp neye inanmadığımı bilmiyorum, bazen ( özellikle başım sıkıştığında : ) ) tanrıya inanıp saatlerce dua ediyorum,kimi zaman da bunun zırvalık oldugunu düşünüyor boş veriyorum...bi felsefemde yok aslında yada tam bir görüsüm...oysaki kimi zaman arkadaşlarımı fikirsizlikle suçlardım...şimdi fikirsizlikle sınanıyorum....kimim ben...içimin bir yerlerinde sıkı bir sosyalist devrimci var ailemden miras ama gerisi...gerisi karmaşık tam bir baltık denizi...çevremden duyduklarımdan çabuk etkileniyorum,aslında her fikir doğru geliyor galiba bana, fikirleri yargılamayı sevmiyorum,sevenleride sevmiyorum,savaşı hiç sevmiyorum,ölümü asla...öldürmeyi kaatha...karşı fikirler olmasa senin fikrinin ne önemi kalırdı diyor nazım...ben nazımı seviyorum....insanları ve yaşamayı....mutlulugu,barışı.....ve fikirleri...ben saygıyı seviyorum evet benim görüşüm bu olmalı insan insan olmalı ....alevi yada sünni,.....solcu yada sağcı,....türk,kürt,ermeni,...inançlı yada ateist....farketmemeli,sınırlar kalkmalı herkes istedigini düşünüp istedigine inanmalı....toprak ananın bize verdiği nimetler parsellenmemeli hiç bir toprak parçası bir boyunduruğa ,bir ulusa ait olmamalı...insanların olmalı sıfatsız insanların,önüne o,şu,bu diye işaret sıfatı almayan,siyah beyaz diye renk sıfatlarıyla adlandırılmayan,sıfatsız insanların.......
BU değildi amacım sakin bir başlangıç yapmak istedim sadece ,renklerden nerelere uzadı konu....bundan sonra nereye doğru uzar bilmiyorum ama şunu biliyorum....bunları yazarken mutluyum:))...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder