8 Ocak 2012 Pazar

DEVAM....

DEVAM etmek....hayata,yaşamaya,okula ve yazmaya....YAZMAYA.....yazmaya devam etmek...2. günü bugun blog hayatımın ve şimdiden bir dönemece girmiş bulunuyorum bir karar vermeliyim ya devam etmeli ya bu ani kararı sürdürmeliyim....şimdi ne oldu diyorsunuz ,ne bu gizemli konuşmalar...iç dünyamı paylaştığım gündüz rüyası olarak adlandırdığım sayfam ilk paylaştığım kişiler tarafından veto yedi, hangi bilgi birikimini hangi felsefik görüşünü paylaşacaksın diye alay edildi ve engellenmek istendi....ENGEL...niye insanlar hep önünüzde durmak ister niye kimse desteklemez bişeyler yapmanı taktir etmez....ve niye bu insanlar genellikle hep en yakınların olur...koruma iç güdüsü bu belki yada tüm yaşamımızda 7 ced önümüzde duran el ne der korkusu....EL NE DER ....daha 18 yaşındayım ve 4 yaşımdan itibaren 14 yılda ayda en az bir kere olmak üzere en az 168 defa sadece el için uyarılmış bulunuyorum çok merak ediyorum el dediğimiz kişileri neden bu kadar önemseriz neden onların sözleri bu kadar değerli olur da en yakınımız canımız ciğerimizin fikri zikri el için geri kalır...hayır hayır eğitimsiz cahil bir aileden gelmiyorum törelerle yaşamıyor yada ne bileyim sıkı sıkı sarmalanıp bir köşeye oturtulup konuşturulmuyorda değilim ama yinede ücra bir net sayfası sorun olabilir kimi zaman işte ve en kötüsü bunun neden böyle olduğunu bilamezsin....nedenini bilmediğim bir şeyi niye yapayım...normal de bunu istemez mi ailemiz bizden ''mantıklı ol,kafanı kullan ,kimseye kanma,,bla bla bla....ama söz onların sözüyse inanmalısınız onlara ,biliyorum hiç bir aile kötü bir şey istemez onun çoçuğu için,ama anlamıyorum neden niye bilmek istiyorum....ben yeni bir blogerım belki bir blogcu bunları yazmamalı ama insan neyi yapmalı neyi yapmamalı bilemiyor bu devirde ,ben de henüz neyi yazmalı neyi yazmamalıyım kestiremiyorum.... şu an içimden bunu yazmak geliyor yazıyorum....biliyorum ne annem ne babam bana bu blogu kapatmamı söylemeyecekler ama hiç bir zaman aferin devam et  de demeyecekler çünkü bu gerekli bir iş değil onlar için.kitap okunabilir,ingilizce kelime ezberlene bilir hatta bilgisayar başında zaman geçirmektense tv de izlenebilir...ama bilgisayar tehlikeli ve gereksizdir....(haksızlar mı evet haklılar)ama merak ediyorum ne gerekli ki bu dünyada... bu yüzden devam edecem yazılarımı yayınlamaya ....blogerdan bu tehlikeli dünya ya merhaba:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder