11 Ocak 2012 Çarşamba

AMAAAA......

HAYATIMIN  en vazgeçilmez sözleri arasındadır ''ama'' ....doğruyu yanlışa çevirir yanlışı doğruya....genellikle yanlışı doğruya çevirmek için yer alır benim hayatım da....itiraz etmek için de çok kullanırım aslında..

Evet ultra absürt ve komik manimden sonra şiir yazma konusundaki yeteneksizliğimi hatırlayak esas konuya gelebilirim artık ;))
Evet amalar hepimizin hayatında çok yer kaplıyor,bazen devam ediyorsun ''ama ''sayasinde,bazende kutarıcı oluyor cümleyi toparlaya bilmende:::.ben de bu başlığı bir devam ettirici olarak attım ,en son yazımda SONlardan bahsetmiştim ama durumu toparlasın diye bir şeylerin devam edeceğini anlatmak için AMA yı yazdım....evet her neyse.........içimizi acıtan sonlar var evet ama'' hayat devam ediyor''....YENİ YAZILAR SİZLERİ BEKLİYOR :))

4 yorum:

  1. :)) işte budur kızım. AMA; hayat sadece bize özel, onu biz renklendirmeliyiz.

    YanıtlaSil
  2. BOYA CİLA İŞİNDEN SEN ANLARSIN DA BEN NE YAPACAM:( :)

    YanıtlaSil
  3. AMA;vazgeçmek yok yola devam:))

    YanıtlaSil
  4. ah o boya cila yok mu o boya cila :) prangaya vurdu şu okul heel bi bitsin kendime özgü çalışacam o zaman şekili görürler

    YanıtlaSil