10 Haziran 2012 Pazar

PİŞMANIM ÇOK PİŞMANIM ESASEN...

içimde bi sıkıntı var anlamsız....ne yaptığımı bilmiyorum,her şey bu kadar yolunda giderken buna anlam veremiyom...bi şeyler yazmam gerek bişeyler söylemek...atmak bu derdi kederi,yollamak pişmanlıkları çaresizliği...sorgulamak geçmişi ...ve bi ışık bulmak görmek için geleceği...
belkide bir yüzleşme yazısı bu kendimle
saat 00:34 ve ben buradadayım ama niye bunu yapıyorum bilmiyorum sadece yazmak istiyorum belkide arkadaşsız günler yaşıyorum şu sıralar herkes tatilde şurda burda yada finalleri bütleri kendimle daha baş başayım ondan oldu bu yada ne bileyim yaşam kailesi çöktü üzerime 19 yaşımın yaşlılığını yaşıyorum...evet gülme yaşlanıyoruz bunu hissediyorum çünkü ne 4 sene ne 2 sene ne de 1 ay önceki aklım tutuyor birbirini...yaptığım çoğu şey boş geliyor bana geçmişteki,anlamsız,faydasız ve kırıcı...küçüktüm ,herkesin yaptığını yaptım, ergenlik işte savunmalarına girmek istemiyorum bugün, evet çok büyük hatalar hiç yapmadım ama kendimi yoracak şeyler yaptım (hep biraz depresiftim galiba )en çok zararı kendime vardim pişmanım....keşke diyorum bazen daha farklı olsaydı herşey çok daha huzurlu ve pişmanlıklardan uzak...ama olmadı işte kimin hayatı harikaki zaten...benim ki değil....ya senin ?...seninde değil...çünkü hataların var seninde çözemediklerin,yanlışların.ve 3 yanlışın götürdüğü doğruların var....ve pişmanlıkların......pişmanlık......tüm huzursuzluğum bu işte pişmanım üzdüklerim için zaman zaman aklıma gelince ağlıyorum sessizce bağırmak istiyorum özür dilemek... o an saçma geliyo o hüzün seli işte diyorum ki geçti bitti....ama bitmiyo bu gece yine üstümde o ağırlık...taa ilkokula gidiyorum aklıma annemin ödevimi yapmadığım bi gün kızması geliyo ona bile şu an ağlıyorum pişmanım ya o gün annemi üzdüğüm içinde pişmanım... ne biliyim ailecek yemek yerken ezgiye çatıp kavga çıkardığım içinde pişmanım...seni üzdüğüm içinde çok pişmanım...mutluluk içinde geçe bilecekken zehir zıkkım etmeyi başardığım her an için pişmanım...
bu yazıyı yazarken çok düşündüm defalarca sildim yazdım şarkılar dinledim ağladım ve artık rahatım bu belki bi nebze temize çıkarır beni ve yarın çok başka bi sabaha uyanırım..bloğumu her açtığımda göreceğim bu yazı bana ışık olur geleceğe dair pişmanlıklar yaşamama engel olur ve galiba ben artık büyüdüm ne geçen haftaki ne dünki benim ....
not: yazının anlam ve önemine uygun   ''http://www.youtube.com/watch?v=sXXoFhvl_dE''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder