9 Ocak 2012 Pazartesi

İLERİ...

İLERİ gitmek istiyorum çok ileriye....ama nereye gideceğim ,ne yapacağım,yolum ,amacım ne bilmiyorum....hayat her gün yeni bir şey ekliyor ömrümüze, bazen yetinmeliyim diyorum verilenle,bazende kabarıyor iştahım iflah olmaz bir şekilde....ama dönüp baktığımda geriye her şeyi aynı buluyorum her şey yerli yerinde...hayalle olmuyor anlıyorum....suratıma çarpıyor gerçekler....hiç bir şeyi değiştirme gücüm olmadığını görüyor;acı çekiyorum....sonra gün devriliyor, yeni bir gün yeni şeyler getiriyor ,yeni hayallere başlıyorum istemsiz....evet bugün de yeni hayallerim var,belki hiç gerçekleşmeyecek umarsız hayallerim...bana hapsolmuş zavallı hayallerim...çaresiz hayallerim....ertesi gün yok olacak tutarsız hayallerim,,,,kararsız hayallerim....KARARSIZ....evet aradığım sözcük bu ''kararsız''....kararsızım yine....ben zaten hiç bir zaman nokta koyan biri olamadım ya virgüllerim oldu ya üç noktalarım...bugün de karar veremiyorum ne yazacağıma....ilerlemek her zaman ki gibi zor....dilinin ucundakileri söyleye bilmek...hayalini gerçekleştirmek çok zor...nasıl ilerlemeliyim bilmiyorum ne yazmalıyım ne söylemeliyim kestiremiyorum,uzadıkça uzuyor konu....yeni bir yazıdan vazgeçtim bunu nasıl bitirmeliyim bulamıyorum...diyemiyorum extra hiç bir şey,tek söyleye bildiğim her sabah dediğim gibi ''ileri'',ama bu kez her akşam olduğu gibi vazgeçmek istemiyorum....

4 yorum:

  1. savaşmak ha. sadece biz hayalperestlere özgü bir durum merak etme canım hayal kurmakta güzeldir, emin ol onlar olmasa bir çok acıya katlanma sebebimiz olamazdı sen en azından "ileri" diyebiliyorsun. bense hiçbir şeyi olmamaış yaşamamış doğmamış olmayı bile dileyemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. eğer gerçekten bunu dileseydin vazgeçmiş olurdun çoktan, ama buradasın ve hala bir şeyler üretme gayesi taşıyorsun,bu ne demek biliyormusun düşler ülkesi prensesi,ben dışımdan ileri diyorken sen içinden söylüyorsun ve belki sen bile duymuyorsun bunu söğlediğini.ve şimdi hayale devam elbet birgün yukarda bir yerlerde biri varsa tanrı yada bir sighirli ok belki görecek bizi:)

    YanıtlaSil
  3. ay artık kim görecekse görsün tahammülüm kalmadı bu dünyaya D:

    YanıtlaSil
  4. danrımmm duy bizi artıkkkkkkkk:)

    YanıtlaSil