7 Temmuz 2014 Pazartesi

HOŞGELDİN SELİ :))

MERHABALARR :))
Bizim evde bayadır süregelen bir heyecan var  ikinci kuşak kuzenim İlke abla bebek bekliyordu,kendisini pek severim bebeşinede kendim birşeler hazırlamak istedim..bebek şekerini yapmayı çok istememe rağmen aksilikler birazda benim erasmusla boğuşmam üst üste gelince bebek şekeri işi yattı fiyaskoyla sonuçlandı bende küçük minik birseyler hazırladım kendimce :) kapı süsü, düşünce balonu, anne tacı derken öyle uğraştım durdum ve bugün büyük gün geldi çattı minik bir prensesimiz oldu :) Adı henüz yok bebişin ama abisi ona Seli dediği için bizde Seli diyoruz şimdilik :) Öyle tatlı öyle güzel ki anlatamam pembe beyaz bişey :)
 Gel gelelim hazırlıklara






EFENDİM BU BİR KAPI SÜSÜ AMA FOTOGRAF ÇEKİMLERİNİN AZİZLİĞİNE UĞRAMIŞ KENDİSİ KEÇEDEN DİKİLDİ İÇİNE ELFAY KONUP ŞİŞİRİLDİ YANLARINA TÜTÜ GEÇİRİLDİ,DETAYLAR GÖRÜNSE İYİYMİŞ AMA NAPALIM :) 
not :üstünde hoşgeldin bebek yazıyor :)







BUNLARDA SON ZAMANLARDA YAPMAYI EN ÇOK SEVDİĞİM ŞEYLER DÜŞÜNCE BALONLARI :) Mukavva yuvarlaklar kestim üstlerine elişi kağıdı kapladım ve yazıları gene elişi kağıdından kestim tutacak yerleri ise çöp şişler :)
 buda Selinin abisinin ,Çağanın düşünce balonu :))

















Güzeller güzeli annemizin tacı gene keçeden <3



Buda prensesin kafasında büyük tokası :))















Günün yıldızı KALPLİ KURDALELİ KURABİYELER :) yaparken biraz uğraştırdı beni ama sonuçtan öyle zevk aldımki değdi doğrusu :) kurabiyelerin detayını bir sonraki postta anlatacağım..











ve bebek şekerleri şekerlerin kendi emeğimiz olmasını çok isterdim ama maalesef olmadı ,ama tatlı mı tatlı bu çikolataları bulıunca içimiz rahatladı :)


 


SELİ BEBEĞİN DOĞUM HAZIRLIKLARI BÖYLE İŞTE BİR SONRAKİ KURABİYE POSTUNDA GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder