14 Ağustos 2012 Salı

Yenilik...

İŞTE yenilendik...uzun zaman kullandığım kırmızı fonlu beyaz yapraklı arka dekordan sonra yeni ve sadeleşmiş biçimde buradayım...fonum acıyı yumuşatacak sütlü kahve oldu ve üzerine barış kuşları kondu...yeni desen yeni umutlar verdi bana kanatlarımı açtım uçmaya hazırım...aslında pek tarzım değil böyle değişiklikler bilirsiniz ben alıştıklarımı yaşamayı severim...ama itiraf edeyim mecbur kaldım bu duruma önce bloğun sayfa düzenini alt üst ettim sağolsun Safiye geldi de kurtardı o rezaleti, ardındanda eski şablonu nereden bulduğumu bulamadık ve karar kıldım bu tonlarda...sanırım bu yeniliğe alışmak zaman alacak hani saçlarınızı kestirince her on dakikada bir aynaya bakarsınız ya o moddayım işte..bundan bir kaç hafta önce ne kadar kendime yeni bir ben lazım desemde bugün hep olduğum yerdeyim değiştirmekten korktuğum benim yine...yine asla değişemeyecek benim....basit bir arka fonu bile değiştirmekten korkan benim...ve istesemde asla değişeyemeyeceğim...

2 yorum:

  1. :) öyle deme ortak inan bu çok daha iyi durdu...
    napalım bizde değişime kapalı insanlarız

    YanıtlaSil