19 Ocak 2012 Perşembe

ZAMAN TÜNELİ VE BEN :)

BÜGÜN resimleri karıştırdım ve günlerdir düşündüğüm bloga ne yazsamın cevabını buldum işte ''BEN''

BU BENİM KÜÇÜKLÜK RESMİM BİLİYORUM ÇOK ŞİRİNİM :)










BURADA BİRAZ DAHA BÜYÜMÜŞÜM:)










BUDA İLKOKUL ÖĞRETMENİM VE BEN (önlük altında ki kırmızı boğazlıya dikkat :)
BUDA ARTIK ÇALMADIĞIM KEMANIM VE BEN.BİR ZAMANLAR İYİYDİM AMA ARTIK ÇALMIYORUM......







BUDA HACI BEKTAŞ DA DELİKLİ TAŞDAN ÇIKMAYA ÇALIŞIRKEN....(BİLMEYENLERE NOT: DELİKDEN SADECE İYİ İNSANLARIN GEÇTİĞİNE İNANILIR....HA BU ARADA BEN GEÇTİM....:) )





VE BUDA YILLARDIR YAŞADIĞIMIZ APARTMANIMIZ








        VE AİLEMİN GENEL HATLARI
                         :)







                            BABAM





BU ADAM BENİM BABAM....
GENELDE KADİR İNANIR A BENZETİLir:)


                                                  







                                                            ANNEM
                                                      BUDA ANNEM.....O TANIDIĞIM EN KOMİK İNSANLARDAN
BİRİDİR BABAM NE KADAR SAKİNSE ANNEM O KADAR KOMİKTİR....HARİKA TAKLİT YAPAR VE MÜKEMMEL BİR EV KADINIDIR....BAZEN ONUN EV VE İŞ ARASINDAKİ HIZINA ŞAŞIRIYORUM.......

                                                                   
                                                                      

                                                            
                                                                   
                                                              ÖZGÜRÜM 

BUDA ÖZGÜR KÜÇÜK KARDEŞİM....ONU BURADA YAZMAK KELİMELERLE ANLATMAK İMKANSIZ.....ONU ÇOK SEVİYORUM ÇOK ÇOK ÇOK......





                                                                             EZGİ

VE BUDA EZGİ.....HİÇ ANLASAMADIĞIM KIZ KARDEŞİM HAYAT ONLA ÇOK ZOR ONSUZ NASIL OLURDU BİLEMİYORUM :))


ŞİMDİDE AİLEMİZDEN MUTLULUK POZLARI

BİZİMKİLERDEN DÜĞÜN FOTOSU:)

EZGİ AND GÖZDE
TECİRLİDE.......

özgürün düğünü....
OYNARKENE:)
ANALI KIZLI PARTİSİ:)






NENCİM VE BEN
                                                            HALAM VE EZGİ


HALAM VE ÖZGÜR

side yolunda....doğan efe hasta:) 
BU GÜLÜŞ BAŞKA KİMDE VAR YA:)


AİLECE MERDİVEN KEYFİ:)
sultanahmet'te
KUZENLER:)
ARDAM
DAYIM,ÖZGÜR,BABAM
ASPENDOS HATIRASI
BABAANNEM

 
ANNEANNEM
DEDEM
DEDEM


İŞTE BENİM HAYATIM.... SEVDİKLERİM....VE BEN....
BU FOTOGRAFLAR GİBİ NİCE FOTOĞRAFLAR VAR RAFTA HEPSİNDE AYRI YAŞANMIŞLIKLAR AYRI MUTLULUKLAR AYRI DUYGULAR VAR......ÇOK ŞEY ANLATIYOR FOTOĞRAFLAR ÇOK ŞEY HATIRLATIYOR ,ARTIK ARAMIZDA OLMAYANLARI GÖRÜNCE HÜZÜNLENDİRİYOR BELKİ....AMA BİR KEZ DAHA HATIRLATIYOR Kİ  AİLENİN DEĞERİ BİLİNMELİ   ....İYİKİ BU AİLENİN FERDİYİM İYİKİ BÖYLE BİR AİLEM VAR...
VE UMARIM DAHA BİRÇOK GÜZEL FOTOĞRAF ÇEKTİRECEK ZAMANLARIMIZ OLACAK

2 yorum:

  1. :) ah yaa. bunu beklemiyordum. tam çıkıyordum blog'a uğramayı unuttuğum aklıma geldi.
    bu yazı bilemiyorum artık fazlaca görsele dayandığı için midir nedir benim baya hoşuma gitti resmen ağzım bir metre ayrık gezdim sayfaları.
    benimde var böyle bir yazım ama az resimli fark ettimde :/
    e dur bakalım sayende "ahanda ben" yazısının ikincisi gelecek :D
    o İsmail Yücekaya ile olan fotoğrafta şok oldum. o kadarcık boylarımız mı varmış ki sen Ezgi ile en uzunumuzdun :D kendimi düşleyemiyorum.
    ilk defa oynarken gördüm seni, elbisen çok çok çok güzel. o tarz elbiseleri seviyorum kızım. bende bekliyordum ha yazmak için bak doldurdum burayı :D bi daha bu kadar bekletme blog yazısı çıkacak kadar yazarım valla. fotoğraf çekmek ile ilgili yazında gözümden kaçmadı hani. ah ah bana ait bi profosyonelim olaydı bi.
    neyse beybi yorumlarım bu kadar(cık)
    :))))

    YanıtlaSil
  2. bende senin o sayfandan özenip yaptım canım fikir senin yani:)
    ayrıca begendiğine sevindim:)

    YanıtlaSil