18 Ağustos 2012 Cumartesi

HAPPY BİRTH DAY TO YOU

EVET bu gün çok önemli bir gün bu gün bloğumun süt anasının doğum günü ve eğer o doğmasa büyük ihtimal bende bu bloğa sahip olmayacaktım o yzden ehemmiyeti büyük hem benim hem tüm türk milleti için...:) EVET bugün doğmuş SAFİYE işte böyle....
hayata merhaba demediğine eminim ''nerden düştük buraya''demesi kuvvetle ihtimal ama mutlu bi ailenin ortasına atmışlar işte leylekler onuda :) sonra gel zaman git zaman değişmiş dünya ikiz kuleler bombalanmış abd ırağı almış,tayip başa geçmiş türkiyeyi satmış facebook icat olup twitter onu bile geçmiş ama tek bir şey değişmemiş safiyenin saçları kıvrımkıvrım isyan eder gibi uzamış ve o başını hiç eymeyip dimdik durmuş... VE aynı olmayı, benzemeyi birilerine hep reddetmiş uzak durmuş basmakalıplardan, hep kendi olmuş o mağrur ve suratsızlığı altında gerçek bir çılgın ve deli saklamış... dost olmuş bana can olmuş...bi sıkıntım olduğunda ilk aradığım en son haberleri ilk paylaştığım olmuş..iyi ki doğmuş...iyiki doğmuş...iyiki doğmuş...

2 yorum:

  1. YAAAAAAAAAA ORTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKK :D :D İNANILMAZ MUTLU ETTİN BENİ YA İNANMIYORUM SANA BU NE DESEM BİLEMEDİM ÇOK ÇOK GÜZEL BİR YAZI AYY :D İNAN ŞU AN NASIL SIRITIYORUM ANLATAMAM YAAA... SENİ ÇOOOOOOOKKKK SEVİYOOOORRRUMMMMMMMMMMM..... VE BU MÜKEMMEL VE BENİ MUTLU EDEN YAZI İÇİN SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM.... E ARTIK OZANI GEÇTİN YANİ TEBRİKLEEERRR :D :D MÜKEMMELSİN.. :*:****

    YanıtlaSil
  2. Ozan bahane ortak sana bişeyler yazmak söylemek için ne özel bi güne ne bi bahaneye ihtiyaç var aslında sen herşeyin ennnnnn güzelini hakediyosun asıl mükemmel olanda sensin :) seni seviyorummm :)

    YanıtlaSil