29 Eylül 2013 Pazar

YANLIZLIK SENFONİSİ

http://www.youtube.com/watch?v=3IL7ABi-grk

Yanlızlık senfonisi...niye her dinlediğimde ağlama isteği oluşur ki içimde bu şarkıyı dinlediğimde...yanlızmıyım ben,yanlızlık neki...gülerken ağlamak mı mesela,ağlarken kendine kızmak,kızarken utanmak,utanırken arsızlık içinde tekrar ağlamak...ağlamak..
alışır zamanla insan zamanla kırılıp incinmeye diyoya hani..
alışamıyorum....
yanındakilere şükretmeli insan ailesi var diye sevinmeli..gerçek dostlarla ilerlemeli
ama diğerleri..
diğerleri acıtıyo işte ve ben şükür diyemiyorum...
çukur var içimde çıkamıyorum,yapılanları görmezden gelemiyorum unutamıyorum...
gereğinden fazla yer önem veriyorum gereksizlere..ve gittiklerinde...
gitsinler demek kolay oluyoda..bilmiyorum işte..
zamana acıyo insan ..

akşam efkarı dedikleri bu olsa gerek,
biraz kalbe sürgün, birde duble sek,
biraz ağıt belki,birde sessiz melodi,
kalbim ağır ağır söyler yanlızlık senfonisi..

2 yorum:

  1. " gülerken ağlamak mı mesela,ağlarken kendine kızmak,kızarken utanmak,utanırken arsızlık içinde tekrar ağlamak..."
    "yanındakilere şükretmeli insan ailesi var diye sevinmeli..gerçek dostlarla ilerlemeli
    ama diğerleri..
    diğerleri acıtıyo işte ve ben şükür diyemiyorum..." ne güzel tanımlamışsın. ne diyeyim... seni de mi kırdılar dedin ya biraz önce açık açık yazamadım ama senni gibi olmasa bile bende çok farklı açılardan binlerce kez kırıldım ve hala da öyleym.

    YanıtlaSil
  2. acılarımızı birbirimizle kıyaslıyoruz ya bazen işte biri diyo ki seninkide acımı sanki işte şunun başına şu geldi,şu buyunu kaybetti,yada işte aaa kırıldığı şeye bak diyoruz insanlar nelerle uğraşıyo o kendine selam verilmedi diye ağlıyo filan..işin aslı kırılmak değil mi kalp kişiye sebebe mi bakıyo incindiğinde,senin nedenin az seninki saçma az mı üzüleyim diyo...peki ya karşındaki seni kırdığı için binlerce kez vuracak mı kafasını duvara..yoo sen derdine yanacaksın kendi kendini dolduracak ağlayacak boşalacaksın..binlerce kez kırılacak binlerce kez saracaksın kalbini..sonra bir gün geçecek galiba ha kırmaya çalışanlar her zaman olacak ama kırılmama sanatını kavrayacaksın..belkide kalp her kırıldığında tekrar birleştirmek için sürdüğümüz şeffaf kuvvetli bi yapışkan vardır zamanla kırılıp yapıştırdıkça yapışkanda sertleşir ve bi gün kırılmaz hale gelir..yapışkanın sertleşmesi için belkide daha çok kırılmamız gerekir..

    YanıtlaSil