20 Ocak 2014 Pazartesi

NEJAT İŞLER ÖLMESİN

Oturdum zırıl zırıl ağlıyorum..acayip etkiledi beni bu Nejat İşler işi...
bana ne adam ne kadar ne zıkkım içtiyse içti
belki sevmedi yaşamayı ölmeyi kendi seçti
yada elinde değildi...derdi tasayı unutmak istedi
bi ışık var o adamda ya
böyle insanın içini ısıtan güven veren hani fotoğrafla konuşmak isteği yaratacak kadar samimi..
aslında hiç büyük fan hallerim olmamıştır kimseye karşı
ama Nejat İşler diyince duracaksın abi..
Gülbeyazda ki eğitimli,kültürlü ama içten laz uşağı Kadiri
Aliyenin yakışıklı ,güvenilir , sahiplenici doktor Denizi
Behzat Ç nin deli Ercümenti
Kaybedenler kulübünün serseri ama duygusal Kaanı
YUMURTA nın en iyi erkek oyuncusu
en güzel bakan en güzel gülen en güzel oynayan
hayatta ise gerçek kendi olabilen rollerden arınabilen tek isim o
nolur Nejat İşler ölmesin..

1 yorum:

  1. eğer yaşamı sevmeseydi bitirmek için çok daha iyi yollar var... sevmediğini sanmıyorum ki Nejat İşler gibi birinin dertten tutup içecek bir adam olmasını düşünmuyorum düşünemiyorum düşünmek istemiyorum...
    açıkcası bende fanı değilim hatta biri favori türk erkek oyuncuları kısmından bir soru yöneltse bana ismi listemde de olmaz. fakat her ne olursa olsun yeteneği büyük kaldı ki bir sanatçı olması dışında bir "insan"... hala yaşama hakkı olan biri.. dilerim en kısa zamanda aramıza sağlam bir şekilde döner. mucizeler olmayacak diye bir şey yok bu hayatta :) bu yolu kendi seçtiyse eğer saygımız da sonsuz

    YanıtlaSil