28 Ocak 2014 Salı

EN İYİ ÇÖZÜM YOLU ;Suçu Karşındakine Yık Ve Kaç

     ne demişti falcı ani kararlar alma sakin ol..sakin ol sakin ol  sakin ol sakin ol sakin ol  sakin ol sakin ol sakin ol  sakin ol sakin ol sakin ol  sakin ol sakin ol sakin ol  sakin ol sakin ol sakin ol  sakin ol ....
    niye hep paniğim ben ya deli gibi neden hep ilk aklıma geleni yapıp sonra pişman oluyorum..yemin ederim kişilik bozukluğu var bende kendime sahip çıkamıyorum deli gibi haraketler yapıp duruyorum..
   insan yarım saat geç cevap aldı diye üstelik sarjım bitti diye geçerli bir mazaret duysa bile üstelik karşısındaki sevgilisi bile değilse manyak gibi trip atıp numarayı telefonundan kazıyıp bide üşenmeyip faceyi açıp o kişiyi çıkarır mı üstelik bunları yapmayı 3 dakikaya sığdırmayı başarır mı????? başarır insan manyak  olunca böyle içine edip sıvama işleri hiçte zor olmuyo benim ömrüm bunla geçiyo biliyorum..burnu boktan çıkmıyo lafı varya ha işte bu lafdaki 3. tekil şahıs ben oluyorum
hayır deli desen değilim valla deli yaptığına pişman olur mu sallamaz yapar eder ohh miss..benimki ayrı bi boyut psikolojide bokoloji fln olmalı bu halimin adı..yada ne bileyim devlet resmiyetleştirse bu durumumu ben ve benim gibileri bi çatı altında toplasa açsa bok işlerinden sorumlu devlet bakanı makamı atasa beni başına..hayır derim tamam bok içindeyim ama bi şanım şöhretim adım yürüüsün..oda yok arkadaş oda yok
      bişey yapmadan bi dur bi düşün demi daha bir ay olmadı falcı sana demedimi sakin ol  sinirlerine hakim ol diye adamın ağzından çıkan herşeye kesin gözüyle bakan kimdi dinlesene işte adam şimdı  iolsana sakin... hayır sen ne diye numarayı silersn sildiin hadi atardın iki gün sonra bi bahane, numaralarım silindi, telefonu yürüttüler filan dersin faceden niye sildin ahh akılsız ahada geçti sinirin ne diyecen şimdi elim değdi yanlışlıkla çıkardım seni mi....tekrar mı eklesem acaba..yanlışlıkla sildim bahanesini yer belki.....kuzenim çıkarmış desem çocukca olacak..belkide anlamaz ya..ama anlarsa ayıp olacak..anlayana kadar bekliyim olmazsa sonra bi yol bulurum..yada o anlamadan suçu onun üstüne atayımm..hahahah işte bu tribimide atarım...:))y
napalım beni o mecbur bıraktı bana ne kardeşim ataydın zamanında cevabı..bi lira verip dolturtaydın hızlı sarj makinasında..hayır bide cimri yani bunuda anladım iyi oldu...müstahak valla müstahak
teyyy bide suçu üstüme çekecekmişim hiçde bile efendim onun  yüzünden oldu bunlar...ohhh be rahatladım yeter bu kadar yazı face ye gireyimde bi metiye düzeyim beni arkadaşlıktan çıkarmaya kalksa neler gelir başına anlar böylece..ohh be :))

1 yorum:

  1. yemin ederim kişilik bozukluğu var bende kendime sahip çıkamıyorum deli gibi haraketler yapıp duruyorum. :D :D süper..
    aman yarabbimm... nasıl da lafı evirip çevirip diğer tarafa atıyorsun :D

    YanıtlaSil