7 Temmuz 2014 Pazartesi

KALPLİ KURDELALI KURABİYE :))

Hoşgeldin Seli adlı bir önceki postumda size doğum öncesi yapılan hazırlıklardan bahsetmiştim..hastane odasına ziyarete gelenler için yaptığım küçük sevimli kurabiyeler gerçektende ilgi çekti bende tariifi sizle paylaşmak istedim :))

Malzemeler :)


  • bir paket margarin 
  • 10 kaşık pudra şekeri
  • 2 yumurta
  • 4 kaşık nişasta
  • bir pk kabartma tozu
  • aldığı kadar un
ODA SICAKLIĞIN YUMUŞAMIŞ MARGARİN,YUMURTA VE PUDRA ŞEKERİNİ KARIŞTIRIP NİŞASTA UN VE KABARTMA TOZUNU EKLEYİP NE YUMUŞAK NE SERT GÜZEL BİR HAMUR YOĞURUYORUZ..YOĞURDUĞUMUZ HAMURU 10 DK DİNLENDİRİYORUZ
ARDINDA HAFİF UNLADIĞIMIZ TEZGAHA HAMURU ÇOK İNCE OLMAYACAK ŞEKİLDE AÇIYORUZ. VE KALPLİ KALIBIMIZLA KESİYORUZ

KESTİĞİMİZ KALPLERİN SAĞ KÖŞELERİNE YUVARLAK BİR CİSİMLE DELİK AÇIYORUZ BEN PİLOT KALEM KAPAĞI KULLANDIM :)) VE TEPSİYE DİZİYORUZ

 200 DERECEDE 10 12 DK PİŞEN KURABİYELERİMİZİ SOĞUTTUKTAN SONRA DELİKLERDEN KURDALE GEÇİRİP FİYONK ATIYORUZ İSTE BU KADAR :)

   

AFİYET OLSUNN :))




2 yorum:

  1. Yani bunu da gördükten sonra artık bir yorum atayım dedim... Gerçekten yaratıcı şeyler yapıyorsun, zevkin de iyi, elin de bayağı yatkın Gözde, bir hobi dükkanı falan açmayı düşünürsen çok başarılı olacağını söyleyebilirim :D

    YanıtlaSil
  2. çok teşekür ederim hayalimde bir hobby dükkanı açmak zaten beğenmene sevindim :))

    YanıtlaSil