25 Temmuz 2015 Cumartesi

Dur..

Kollarında hafif bir uyuşma,nefeste düzensizlik,kalptede   bir öküz olur ya öyle bir andayım galiba..klayveye zor basıyo parmak uçları..ağlamak istiyorum olmuyo yapamıyorum ya annem görürse endişesi tutuyo göz yaşlarımı..en çok annemi üzmekten korkuyorum galiba şu sıralar..hava sıcak..korkuyorum..
Bazen bağırmak istediğin dönemler olur ama susmak zorunda olduğun...zorunluluklardan sıkılıyorum...yeni bir düzen yeni bir hayat akışına alışmaya çalışıyorum..yenilikleride sevmiyorum...sıcak bir duş belki ihtiyacım olan şey..su gibi aksa gitse içimden diyorum..
Herkes hakattiğini yaşar sözünü ne çok kullanırdım.demekki bunu haketmisim diyorum içime sinmiyor..bu kadar kötü olmuş olamam..neden içime gömdüklerim dışarı çıkıyo şimdi neden kimseye anlatamam dediklerimin içinde boğuluyorum..kalbim iki parça biliyorum iki parçayım ben iyiiym, kötüyüm,gerçek ve sahte iki benim ben..hiç olmadığım kadar yakınım belki şuan allaha hiç inanmadığım  kadar inanıyorum ve hiç olmadığım kadar isyan ediyo kalbim asla olmaz dediklerimizi bak oluyo sizede işte diyemi gönderiyo Allah eğer öyleyse,dur demek istiyorum ben anlayavcağımı anladım dur artık olmaz mı ??           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder