17 Ağustos 2014 Pazar

HER DOĞuş AYNI MIDIR ? ....ASLA !! ( blogumun süt anasına )

       Herşey normal akışında başlamıştı aslında çocuktuk zorla tutup okula getirmişlerdi....44 çocukla aynı sınıfta olunca herşey güzelden öte rezaletti..altına yapanlar , derse annesini getirip tahtayla önümüze set kurduranlar..
ağlayanlar..aşırı yaramazlar..saçı hiç bozulmayan öğretmenin gözde öğrencileri..hala nerede duysam tanıyacağım sınıfa has ekşi süt kokusu... a lar b ler c ler..1 ler 2 ler 3 ler..beden dersinde topluca oynamaya çıkmanın sevinci...oyundan dışlandığında duyulan o hüzün ( lan bi kere önümüze gelene bin tekmede beni yamuk yürüyorum diye attınız unutmadım  yeri gelmişken söyliyim ) , sabah andımızdan kaçmaya çalışmak ,toplu sıra dayağına tutulmak, pislik yuvası kantinden alınan patates ekmeğin unutamadığım tadı..hayatın en karaktersiz en kendini bilmez dönemi..kendini bulmaya çalışmak..ait olacağın bir grup aramak..bazen yanlış seçimler..bugün bakınca çocukmuşuz ya diyeceğimiz yüzümüzü güldüren anılar, yıllar ...
        Geçip giden , sık sık sıkı sıkı kenetlendiğimiz..bazen ayrı düştüğümüz..geri dönüşlerde aynı yerden hiç birşey olmamış gibi devam edebildiğimiz tam 14 sene..
         Çabuk mu geçiyo yıllar bana mı öyle geliyo acaba..düşünsene safiş kaç yaşına geldik..bugün doğum günün bir yaş daha büyüdün..14 sene önce bana sorsalardı şu arka sırada oturan sessiz kız 14 yıl sonra sence nasıl biri olur deselerdi seni sana anlatırdım..o sessiz kızın o an aklından geçen şeylere akıl sır ermeyeceğini,hayal dünyasının derinliklerine kimsenin erişemeyeciğini..sessiz sessiz otururken kafasını öndekinin arkasına gönüp parçalağı silgileri millete fırlatan kızın asla büyümeyeceğini..hocasından azar işitince başını eğmeyip sonra tek başına kimse görmeden ağlamaya çalışan kızın ne gururunu ne o derin hüznünü asla kaybetmeyeceğini , söyleyemediklerini yazacağını cizeceğini..depresif hallerinden ,  olur olmaz gülmelerinden , ,kalemlerinden , kitaplarından birde sırt çantasından asla varzgeçmeyeceğini , hayvanları hep seveceğini...hep farklı olmayı ve farklı olanı seveceğini bildiğimi söylerdim..birde seni hep çok seveceğimi ..yıllar geçsede..hergün görüşmesekde..ne olursa olsun kopmayacağınmızı bildiğimi söylerdim..
     .Olmak istediğim asla olamayacağım ben olmanın yakınlığı var sende..çocukluğum var..
      Her doğum aynıdır evet ama her doğuş asla..bazı insanların doğuşu özeldir..ve zordur bulmak onları..ben doğuşu özel bir dosta sahibim mayası farklı mayalanmış..ve bizim dostumuz olmuş..,
     Biirsin en zorlandığım şey yazının sonunu bağlamak..işin özeti kuzum iyi ki doğdun..

      çok güzel bi yazı yazmış seni anlatmış anca bu kadar güzel yazılırdı bide oynayan şeyleri koymuş ya benim hala kullanmayı beceremediğim öldüm bittim :) ama benden önce yazdı diye biraz gıcık olmadım da değilde neyse sen herşeyin en güzelini hak ediyosun 
 :)


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgSmzrFdWl0PsvDxTRxmKYNAP9N1hcnFPrNF_tM6ozDWx8mt02mx_8vRrS32llQHXnGpTP0RqBqNSwYo_YUUw_Q0pR5Qe1lnVGuzP9veWek2pdxMtZ9jVstEWBmzxr_F3EFzoN8LXvslG-o/s1600/giphy+(7).gif


Bu linke girince oynayan şey çıkacak umarım beğenirsin :) seni çokk seviyorum öpüldün kib by :)

1 yorum:

  1. Kuzu :) bunu burda.yayinladigini yni goruyorum vallaha, bide senn tumblr hesabinin.anasi olabilseydik tam olacakti
    O oynayan seyleri ordan aliyoruz biz kopyala ve yapistir, that's all;)))

    YanıtlaSil