30 Aralık 2012 Pazar

Merhaba...uzun bir aradan sonra tekrar burdayım 2012 son gününde sizi meraba 2012 ye elveda demek istedim...
http://www.youtube.com/watch?v=5I0EamaUcAY

Club des Belugas - Tarrango 

dinleyerek yazıyorum yazımı...ve bir yandan da düşünüyorum 2012 yi 

koca bi sene daha bitti işte dönüp bakıyorumda geriye koca bir sene...artılarını eksilerini 
yazacak olsam artılar fazla çıkıyor seviniyorum..çok şükür kayıplar olmadı ailemizde büyük
sarsıntılar yaşamadık mutluyum...
daha bir büyüdüm bu sene sanki ya kendimle daha az savaş halindeydim zorluklar 
olmadımı tabiki vardı ama üstüsinden geldim en az zararla büyüdüm ben ya :)
yepyeni şeyler oldu bu sene hayatımda yepyeni insanlar ve yepyeni olgular girdi
hayatıma eskilerden sadece kalması gerekenler kaldı işe yaramazlar çıktı gitti boşa kapladık
ları yerler anlamla doldu...ne çok gereksizlik biriktiriyor insan ya sana faydası olmayan ne
boş işlerle uğraşıyor sonra dönüp bakıyorda  ne var hiç..hiç bişe kalmamış geriye zaman 
kaybı işte...aman bırakalım bunları hadi eğlence zamanı :))
http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=Tlou_2lMLAc&NR=1

comeee onnn chicago :))yepyeni hayalller hiç gerçekleşmiyeceğini bilerek tutulan dilekler 
sağlık mutluluk ve huzurlaaa hoşgeldinnn yeni yıl....mutluyummmmmmmmm :))




3 yorum:

  1. dilerim bu yıl 2013!! hepimize çok çok güzel şeyler getirir. :)

    YanıtlaSil
  2. hayatıma eskilerden sadece kalması gerekenler kaldı :) Hala burdayım gitmeye niyetim yok valla :) yazılarını okurken çok duygulandım süperler, tam gaz devam :)

    YanıtlaSil
  3. AYYYYYYYYYYY SENİ BIRAKMAYA BENİMDE HİÇÇÇÇ NİYETİM YOK SAĞOL CANIMMM :)

    YanıtlaSil